Šilalėje duris atveria nauja PEPCO parduotuvė

oznorCOQR

“Labai džiaugiamės, kad PEPCO atidarymas Šilalėje yra laukiamas mūsų pirkėjų, kadangi mūsų tikslas – būti kuo arčiau mūsų pirkėjų namų. Šiuo metu naujojoje parduotuvėje vyksta paskutiniai įsirengimo darbai – dėliojame paskutines prekes į lentynas, apmokome darbuotojus, kad atidarymo dieną būtume pilnai pasirengę ir galėtume savo pirkėjus pakviesti į moderniai ir patogiai įrengtą parduotuvę“, – sako operacinės veiklos vadovė Erika Maželienė.

Džiugi žinia Šilalės pirkėjams yra ta, kad PEPCO parduotuvė atsidarys jau po kelių dienų – numatyta parduotuvės atidarymo data yra gruodžio 16 d. 9 val., todėl pirkėjai dar spės pasirūpinti kalėdinėmis paskutinės minutės dovanomis savo artimiesiems, namų bei stalo papuošimais. Parduotuvė atsidarys adresu Struikų g. 2, šalia jau įsikūrusios parduotuvės „Norfa”. Tai, kad PEPCO atsidaromo šalia maisto operatoriaus nėra atsitiktinumas. Ieškodami naujų lokacijų savo parduotuvėms atidaryti, PEPCO atsižvelgia į daug faktorių, tarp kurių – galimybė patogiai apsipirkti, t.y. įgyti visų būtiniausių prekių vienoje vietoje, erdvi automobilių stovėjimo aikštelė. 

“Vykdant plėtrą tiek Lietuvoje, tiek kitose Baltijos šalyse, skirtingai nei galbūt kiti prekybos tinklai, mes orientuojamės ne tik į didžiuosius miestus, bet taip pat vykdome intensyvią plėtrą regionuose. Vienas iš strateginių PEPCO tikslų – užtikrinti, kad mūsų parduotuvės būtų kuo patogiau ir greičiau pasiekiamos kiekvienam mūsų pirkėjui. Todėl mūsų plėtrą apima didieji, vidutiniai, ir mažesni Lietuvos miestais ir miesteliai, kurių gyventojų skaičius prasideda nuo 5000 ar net mažiau. Taigi Šilalė yra ne išimtis. Nepaisant to, kad tai nėra didmiestis, mažesniuose miestuose kaip Šilalė matome didelį tokių parduotuvių kaip PEPCO poreikį. Be to, pastebėjome, kad būtent mažesniuose miestuose ir miesteliuose mūsų parduotuvės yra labai laukiamos ir mėgstamos pirkėjų”, – informavo operacinės veiklos vadovė Erika Maželienė.

Naujoji parduotuvė Šilalėje bus 432 m2 ploto, bus sukurtos 5,5 naujos darbo vietos. Verta paminėti, kad tai bus jau 5-oji parduotuvė Lietuvoje, kuri pasipuoš atsinaujinusiu PEPCO logotipu ir interjeru.

E. Maželienė pabrėžė, kad įmonė nuolat seka naujausias tendencijas, tad po daugybės apklausų, susitikimų su pirkėjais ir bandymų būtų padarytos konkrečios išvados ir suplanuoti pakeitimai. Be atsinaujinusio logotipo pirkėjai taip pat turėtų atkreipti dėmesį į patogesnius ir talpesnius pirkinių krepšius, naują darbuotojų aprangą, dar aiškesnes navigacijas ir atsinaujinusią prekių komunikaciją. Atsisakyta ryškių ir akį rėžiančių spalvų, kad komunikacija parduotuvėje neerzintų, o pirkėjai dėmesį kreiptų į prekes. Be vizualinio pasikeitimo pokyčiai taip pat matomi ir prekių pateikime. Naujai atidaromose parduotuvėse maksimaliai išnaudotas visas parduotuvės plotas, todėl galima praplėsti drabužių, namų prekių kategorijas ir pasiūlyti pirkėjams dar daugiau prekių.

54 KOMENTARAI

PALIKTI KOMENTARĄ

Parašykite savo komentarą!
Įveskite savo vardą